Καλως ηρθατε !

Καλως   ηρθατε !
"Παντα Eμεις, το Φως και η Σκια..."

3.5.09

Είμαστε ζώα σταυλισμένα και κομπάρσοι σε μία διεθνή υπερπαραγωγή της Νέας Τάξης.



Giannis Doganis

Δημιουργήστε το δικό σας διακριτικό
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Καλως ηλθατε!

Με τον καιρό να 'ναι κόντρα
oντως ειναι τιμή να πετάς ...

Επικοινωνια

Επικοινωνια

Η εργασια αυτη ειναι μια προσπαθεια διευρυνσης του δικου μου οριζοντα ορασης και κατανοησης.

Στο "ΦΑΟΣ SATORI" υπάρχει μια συγκέντρωση σκέψεων-
ιδεων-εικονων, με πολλές προεκτάσεις ,που θα μπορούσαν να εισχωρήσουν σ'όλα τα πεδία γνώσης του κάθε ενδιαφερόμενου. Δεν υπάρχει ούτε μία γραμμή που να βρίσκεται εδώ μόνο και μόνο επειδή ακούγεται ωραία.

Υπάρχουν πληροφορίες πρακτικές και αξιόπιστες. Το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι να παίξει το παιγνίδι της ιδέας. Να δει με επίγνωση που τον οδηγεί και να την συγκρίνει μ'αυτά που ξέρει. Χρειάζεται μόνο να παίξει κανείς μ'αυτές τις ιδέες και ν'ανακαλύψει τι συμβαίνει. Χωρίς να πιέζει τίποτα. Ερευνώντας τις ανάλαφρα. Χωρίς να θεωρηθεί αυτή η διαδικασία καμμία σοβαρή υπόθεση. Δεν χρειάζεται κανένας αγώνας. Είναι παιγνίδι!

Μπορεί ο νους να παρακολουθεί, να παρατηρεί χωρίς να κρίνει, χωρίς να υπολογίζει; Ν'αντιλαμβάνεται χωρίς να βάζει ταμπέλες; Χρειάζεται να δει κανείς αν ο νους μπορεί να το κάνει αυτό. Αφήνεις τον νου να παρακολουθεί τον εαυτό του ...

Χρειάζεται κανείς να παίξει μ'αυτές τις σκέψεις και να πειραματιστεί με κέφι. Πιθανόν αυτές οι σκέψεις- διαπιστώσεις και όχι συμπεράσματα, να έχουν νόημα για τον ενδιαφερόμενο μόνο αν ακολουθήσει τον δικό του δρόμο δοκιμής και απόδειξης. Όπως και ναχει, υπάρχει μια πιθανότητα η συγκέντρωση αυτή των πληροφοριών να είναι ότι περίπου χρειάζεται κάποιος για να νιώσει καλύτερα. Να νιώσει λίγο περισσότερο κέφι!

Μέσα απ'αυτή την εργασία θέλω να περάσω προς τα έξω αυτό που μου δόθηκε όταν ένιωσα πως το χρειαζόμουν. Έχουμε πάντα τις εμπειρίες και τις αντιλήψεις που αναλογούν στο δικό μας επίπεδο δονήσεων. Κα ο τρόπος που βλέπει κανείς τον κόσμο εξαρτιέται απόλυτα από το δικό του επίπεδο δονήσεων. Όταν αυτό το επίπεδο δονήσεων αλλάξει, τότε ολόκληρος ο κόσμος φαίνεται διαφορετικός. Σε κάποιο επίπεδο ο καθένας μας ξέρει πως παίρνουμε όλοι τελικά αυτό που μας αξίζει.

Τελος, ολη αυτή η συγκέντρωση στοιχείων που είναι δοσμένα αποσπασματικά, πρέπει να συναρμολογηθεί. Να γίνει σύνθεση των παρατηρήσεων, διαπιστώσεων, πράξεων. Αν δεν υπάρχει κόλλα, τίποτα δεν θα κολλήσει.

Εύχομαι ο ενδιαφερόμενος να βρει τις δονήσεις αυτής της εργασίας ευχάριστες

ABOYT ME

Η φωτογραφία μου
Trikala, Thessalia, Greece
Ο ΙANIS είναι εικαστικός καλλιτέχνης (ζωγραφικη-φωτογραφία-περιβάλλοντα). Eρευνητης μη συμβατικής θεραπευτικής (ολιστική βοτανική θεραπευτική, ανθοϊάματα Dr.E.Bach,Yoga-meditation ). Σπούδασε την επιστήμη της Φυσικής και στην συνεχεια ακολουθησε την διακονία του Λόγου, της εικόνας, του στοχασμού. Έχει πραγματοποιήσει 9 ατομικές εκθέσεις με αντικείμενο την εννοιολογική, μινιμαλιστική τέχνη και τον αφηρημένο εξπρεσσιονισμό. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο. Έχει εργαστεί σαν σκηνογράφος στο θέατρο. Ορμώμενος από μία θρησκευτικού τύπου εσωτερική κλίση, ήρθε σε επαφή με την τέχνη, αρχικά με την εστίαση - εικονογράφηση αρχέτυπων εικονοσυμβόλων. Σε μια αναζήτηση του αληθινού και όχι του ρεαλιστικού.Θεωρεί την τέχνη ειδικά για τους δυτικούς, ένα ισχυρό εργαλείο απελευθέρωσης του νου και γνώσης του Εαυτού. Kαι συνεχίζει να συλλέγει «υλικό» από την ζωή, την τέχνη και την επιστήμη, την ιστορία και τους μύθους της «συλλογικής μνήμης».Κεντρικός άξονας της έρευνας του είναι η διερεύνηση των σχέσεων και συσχετίσεων της σύγχρονης φυσικής (κβαντομηχανική), του μυστικισμου,της σύγχρονης τέχνης και της εναλλακτικης ιατρικης. Έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικες συλλογες.

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΝΙΣ


___1989:
" Κβαντική προσέγγιση του πόνου."
Μελέτη- Επιστημονική διατριβή.

___1990
" Πεδιο καθαρων δυνατοτητων. Πεδιο του εδω και τωρα ".
Χωρος τεχνης Δαμων & Φιντιας. Εκθεση.

___1991:
" Η συμβολική τέχνη όχημα στην διερεύνηση-απελευθέρωση του ασυνείδητου" .
Δοκίμιο. Έκθεση .Έργων.

___1992:
"Προσεγγιζοντας την απομακρυνση-Η βεβαιοτητα του αβεβαιου".
Έκθεση εικονοσυμβόλων στο Πολιτιστικό κέντρο 'Αχιλλειο'

___1995:
«Η τρίτη πλευρά του ποταμού».
Έκθεση συμβολικής – εννοιολογικής –γεωμετρικής τέχνης. Σχολές Δίολκος.

___1996:
«Η τρίτη πλευρά του ποταμού» , Δοκίμιο.

___1996:
"Οροσειρές του μυαλού – Πεδιάδες της καρδιάς".
Έκθεση.Πολιτιστικó κέντρο Τ&Σ

___1997:
«To αντικείμενο δεν είναι πλέον σύμβολο,είναι γεγονός»
Έκθεση. Πολιτιστικό κέντρο Τ&Σ.
Ζωγραφική – φωτογραφία – εγκαταστάσεις .

___1998:
"Η σιωπή της Όρασης –Επιφάνειες διαλογισμού"
Έκθεση. Πολιτιστικό κέντρο Τρικκης και Σταγων.
Ζωγραφική – Φωτογραφία – Εγκαταστάσεις.

___1998:
"Στην αναλλοιωτη χαρα και περα απ'αυτην."
Κατάλογος έργων ζωγραφικής(1988–1998),φωτογραφίας(1996-1997).

___1999:
«Σώματος διαλογισμός – Η ενθύμηση του Εαυτού». Φωτογραφικό λεύκωμα. Αφιέρωμα στο κβαντικό σώμα.

___1999:
«Σιωπηλός παρατηρητής». Φωτογραφικό αρχείο (1961 – 1998 ). Εργασίες στον εικαστικό χώρο (1988 – 1993 ).

___1999:
"Φαος Σατορι". (Photographie – Tableaux) (1995 – 1999). Κατάλογος φωτογραφικών έργων .

___1999:
Σκηνογραφία αρχαίου Δράματος και δραματοποιημένης ποίησης . Δημοτικό θέατρο Τ&Σ

___2000-2006:
Μακέτες ετικετών αναψυκτικών προϊόντων - χυμών Εταιρίας Κλιάφα. Φιλοτεχνηση. Σκηνικός διάκοσμος περίπτερου εκθέσεων της Εταιρίας.

___2001:
«Ηχοφωταύγεια – φαοδόνηση». Οπτικό – ηχητικό ντοκουμέντο. Μουσικοεικαστική σύμπραξη.
Διερεύνηση της σχέσης ήχου – φωτός – κίνησης.

___2001:
«Όποιος ποτέ του δεν αγάπησε θ’ αγαπήσει στο Φως».
Φωτογραφικός κατάλογος με θέμα το σώμα.
Φωτογραφική προσέγγιση ποίησης Γ. Σεφέρη.

___2001:
Kατάλογος προϊόντων εταιρίας Κλιάφα.

___2001:
"Το μυστικο που καθεται στο κεντρο και γνωριζει".
Κατάλογος Ιανις,2001. Ζωγραφική-Εγκαταστάσεις.(1998 –2000).

___2001:
" Χειρόγραφα ημερολόγιου".
Καταλογος. Ζωγραφικη.

___2001:
"Μαθητεία Φωτός". Καταλογος. Α/Μ Φωτογραφια.

___2001:
"Το τελος των νοηματων".
Ζεν Ζωγραφική Ιανις. Κατάλογος(λεπτομέρειες έργων).

___2001:
" Η ερώτηση έχει σιωπήσει. Η καθαρότητα του Ενός ".
Εκθεση. Πολιτιστικο κεντρο Τ&Σ. Καταλογος εργων.

___2005:
«Το γυμνό στην τέχνη».
Καλλιτεχνική επιμέλεια, συμμετοχή. Πανελλήνια ομαδική. Αίθουσα τέχνης Φοίβος.

___2006:
« Κατάδυση στην`βαθύτητα`της επιφάνειας. Επιφάνειες διαλογισμού.».
Έκθεση. Εικαστικό κέντρο Τ&Σ. Αίθουσα τέχνης Φοίβος.

___2007
"Το Φως υπογραφει με Φως".
Χωρος τεχνης " Αγγελος ". Ελατη . Εκθεση .



H περιβοητη Αναντο.

H περιβοητη Αναντο.
Υπαρχει μια μονιμη κατασταση, περα απο τον δυισμο χαρας- λυπης, ευτυχιας-δυστυχιας, στην οποια δεν υφισταται το αντιθετο της.Ονομαζεται ευδαιμονια, μακαριοτητα. Αυτο ακριβως σημαινει Αναντο.!

Ianis+Anando

Ianis+Anando
ΦΩΤΟ ΙΑΝΙΣ 2003

Ο μεγαλυτερος εχθρος της γνωσης δεν ειναι η αγνοια, ειναι η ψευδαισθηση της γνωσης.

Σ" οσους αρεσουμε, για τους αλλους δεν θα μπορεσουμε ...

Ταλαντεύομαι ανάμεσα στο συνειδητό και το ασυνείδητο, σ’ ένα είδος χορού, εφαρμό­ζοντας το αυτόματο σκίτσο, κι αυτό μου δί­νει μεγάλη χαρά. Αλλά το ρεπορτάζ, το να βρίσκεσαι μέσα στις καταστάσεις, το να «δουλεύεις» ένα θέμα, αυτό δεν είναι φωτο­γραφία.

Δουλεύω σε συνεργασία με την κίνηση, σαν να υπήρχε, ένα προαίσθημα για τον τρόπο με τον οποίο η ζωή θα ξετυλιχτεί. Αλ­λά μέσα στην κίνηση υπάρχει μια στιγμή κα­τά την οποία τα στοιχεία που κινούνται βρί­σκονται σε ισορροπία. Η φωτογραφία πρέ­πει να αρπάζει αυτή την στιγμή και να κρα­τάει ακίνητη την ισορροπία.

Έχω μερικούς φίλους στους οποίους έ­χω μεγάλη εμπιστοσύνη και η κριτική τους μου κάνει πολύ καλό. Αυτό που σκέφτονται οι υπόλοιποι είναι δικό τους πρόβλημα.

HENRI CARTER-BRESSON



Ενας αλλος πολυ αγαπημενος φιλος

Ενας αλλος πολυ αγαπημενος φιλος


ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Ο Θεος μας έχει δώσει το μεγαλύτερο δώρο : μπορούμε να δημιουργήσουμε την πραγματικότητά μας, με βάση τα πιστεύω μας, και ο μόνος περιορισμός είναι εκείνος στον οποίο πιστεύουμε.

Στην Ροη του ΤΑΟ

Στην Ροη του ΤΑΟ
Στην πορεια της ολοκληρωσης υπαρχουν δυo δρομοι. Η οδος του νου και η οδος της καρδιας. Αναμεσα τους βρισκεται το τερμα.

Ευλογημενο να ειναι το παρον...

Να ειμαστε παντα καλα για να εχουμε μια ζωη ισορροπημενη, αρμονικη και ενδιαφερουσα για μας και χρησιμη για τους γυρω .
Με την ευχη... να ζησουμε το υπολοιπο της ζωης μας μεσα σε μια αφυσικη, ανεξηγητη και υπεροχη προσδοκια!

ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΗ

Το πιο σημαντικό βήμα στο ταξίδι σου προς τη φώτιση είναι τούτο:

μάθε να "αποταυτίζεσαι" από το νου σου. Κάθε φορά που δημιουργείς ένα κενό στη ροή του νου, το φως της συνειδητότητάς σου δυναμώνει. Κάποια μέρα, θα πιάσεις τον εαυτό σου να χαμογελάει με τη φωνή μέσα στο κεφάλι σου, όπως θα χαμογελούσες με τα καμώματα ενός παιδιού. Αυτό σημαίνει ότι δεν παίρνεις πια το περιεχόμενο του νου σου και πολύ στα σοβαρά, αφού η αίσθηση του εαυτού σου δεν εξαρτάται απ' αυτόν.

Eckhart Tolle

" Αφιεσθε Ημων "

Σήμερα μέσα από το διαδίκτυο ερχόμαστε σε επαφή με πολλές και διαφορετικές προσεγγισεις, διδασκαλίες, στοχασμους, τοποθετησεις, απόψεις, μηνύματα. Αυτό δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση "πιστοποιητικό γνησιότητας". Πρέπει πάντα σε όλα όσα διαβάζουμε να χρησιμοποιούμε την Δ ι ά κ ρ ι σ η .

Αν αυτό που έχουμε μπροστά μας δεν συνηχεί με την δικιά μας προσωπική δόνηση - με το πώς νιώθει κάθε στιγμή η καρδιά μας, τότε δεν μας κάνει. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να το ξαναδιαβάσουμε και να το χρησιμοποιήσουμε, ίσως και όχι. Κρατάμε λοιπόν αυτό που μας κάνει και τα υπόλοιπα τα αφήνουμε στην άκρη.

Είναι σημαντικό να διαμορφώνουμε την καθαρά δική μας προσωπική άποψη για τα πράγματα με ηρεμία , σοφία και χιούμορ, χωρίς να εγκλωβίζουμε την ενέργεια μας σε επικρίσεις.

Και είναι επίσης σημαντικό να μην ξεχνάμε και την δική μας κληρονομιά. Μπορεί να μας γλιτώσει από πολλά αχρείαστα. Το "γνώθι σαυτόν" είναι μόνον 2 λέξεις που όμως σήμαιναν, σημαίνουν και θα εξακολουθήσουν να σημαίνουν τόσα πολλά για όλη την ανθρωπότητα.

Για την περίπτωσή μας όμως θα ήθελα να αναφερθώ σε άλλες 2 λέξεις εξίσου σημαντικές και επίκαιρες. 2 λέξεις που είπε ο Δημοσθένης. "Αφίεσθε Ημών". Να αφήνεστε γλυκά στον εαυτό σας όταν υπάρχει ή ανάγκη της διάκρισης και αυτός θα σας δίνει πάντα την απάντηση μέσα από την καρδιά σας.


Εσυ ξενε, μονο για σημερα, κοινωνησες μαζι μου την μοναχικοτητα σου?

Βαδίζοντας το Μονοπάτι της Σιωπης με οδηγο το Φως και Αναζητωντας...

Ο δρόμος του αναζητητή είναι μακρύς. Στην αρχή τον προσεγγίζεις με δειλά-δειλά βήματα. Εχεις οδηγό το φως και προχωράς. Κάπου στην διαδρομή λοξοδρομείς, χρειάζεσαι βοήθεια, κάπου να πιαστείς και να συνεχίσεις.

Υπάρχουν πολλοί στην δική σου θέση. Μα πού να τους βρεις...
Τα βιβλία σου δίνουν κίνητρα για να αναζητήσεις την γνώση. Μα είναι μόνο παγωμένες λέξεις που δεν βγαίνουν από εμπειρία.

Στο Ιντερνετ υπάρχουν σελίδες με σημεία αναφοράς στην πνευματική αναζήτηση, μα πολλές από αυτές "εμπορεύονται" την γνώση. Ισως εμπορεύονται και το φως. Κι εσύ αισθάνεσαι την ανάγκη να συνεχίσεις. Και αφήνεσαι σε κάποιους "δασκάλους" που τα "ξέρουν όλα". Σε δασκάλους που νιώθουν την λαχτάρα σου για να προχωρήσεις στο φωτεινό μονοπάτι και προσπαθούν να σε χειριστούν για να εδραιώσουν το Εγώ τους.
Αυτό τα αναθεματισμένο Εγώ που σαρώνει όλα τα αισθήματα και ισοπεδώνει την νόηση.
Που αντί να το βάλουμε "στην θέση που του αρμόζει", το αφήνουμε να αλωνίζει και να μας οδηγεί σ' ένα ατέλειωτο σκοτάδι, σε μια θάλασσα επιθυμιών, σε μια μάταιη αναζήτηση της "φαινομενικής" ευτυχίας.

Νιώθουμε την ανάγκη σου να ανοίξεις τα φτερά σου και να πετάξεις. Είμαστε κι εμείς στην δική σου θέση. Γι' αυτό αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σου, ότι καλό έχουμε αποκομίσει από το φωτεινό μονοπάτι. Για να γνωρίζεις, για να πάρεις κουράγιο να συνεχίσεις, για να βρεις τον εαυτό σου, τον Θεϊκό Εαυτό σου, που τόσο περίτεχνα μας στέρησαν τα κοινωνικά, θρησκευτικά και πολιτικά πρότυπα.

Δεν υπάρχει τέλος στο μονοπάτι του αναζητητή. Πάντα υπάρχει και κάτι ακόμα να μάθεις και να βιώσεις. Γιατί η "εμπειρία" είναι το σημαντικότερο ταξίδι που έχουμε να κάνουμε στην γη. Για να ξεδιπλωθεί η κρυμμένη μέσα μας σοφία. Για να φωτίσει η σκέψη μας και να αγκαλιάσει όλη την ύπαρξή μας.

Ας θυμηθούμε επιτέλους ποιοι είμαστε.
Είμαστε αυτά τα δειλά ανθρωπάκια, που μας έχουν επιβάλλει να είμαστε;
Είμαστε οι μίζεροι άνθρωποι, χωρίς χαρά, που κυνηγάμε τις επιθυμίες μας;
Είμαστε οι επιτυχημένοι άνθρωποι χωρίς φαντασία, που τοποθετούμε όλη την αξία του εαυτού μας σε μια αξιόλογη καριέρα;
Μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι, γεμάτοι φως και αγάπη. Είναι δικαίωμά μας.
Να έχουμε αφθονία και υγεία. Είναι υποχρέωσή μας.
Να ξεδιπλώσουμε την κρυμμένη σοφία μέσα μας. Είναι η κληρονομιά μας.
Να βρούμε τον θεϊκό Εαυτό μας, να τον αγκαλιάσουμε, για να έχει νόημα η διαδρομή μας στην γη. Είναι η δύναμή μας.

Reiki center

Γελαω...

Κάποιοι άνθρωποι γελάνε μαζί μου επειδή δείχνω διαφορετικός.

Εγώ γελάω μαζί τους επειδή όλοι τους δείχνουν ίδιοι.

Απλη ζωη , ανωτερη σκεψη.


Μαθητης του ανωτερου Εαυτου.
Αιωνιος φοιτητης της αληθειας.
Γιατι η αληθεια ,
δεν χαριζει ελπιδα.
Χαριζει κατανοηση.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΔΕΩΝ

" Δεν μπορεις να κρατας διαρκως το καπελο σου στο χερι. Γι'αυτο εφευρεθηκε η κρεμαστρα. Εγω βρηκα την ζωγραφικη για να κρεμαω τις ιδεες μου. Αυτο σου επιτρεπει να τις αλλαζεις και ν'αποφευγεις την εμμονη ιδεα." ,
... ειχε πει ο George Braque.

Eμεις παλι βρηκαμε τα ...Blogs!

Μια παρεα ανθρωπων που εκφραζονται , διερευνουν, αλληλεπιδρουν, εκδηλωνονται. Ισως και να υπαρχει ενα κοινο ενδιαφερον για την υφη της της ιδιας της συνειδησης , σε τελικη αναλυση. Προκειται για μια πνευματικη περιεργεια. Ειναι η αισθηση οτι εχεις ν'ανακαλυψεις κατι ιερο. Και η προσπαθεια ν'ανακαλυψει κανεις κατι ιερο , ειναι απο μονη της ιερη...




Πειτε οχι στην οπαδοποιηση. Αγρυπνειτε !

Το Φαος Σατορι όπως και το Φαος Σαμαντι επιθυμει να παραμεινει καθαρο, διαφανο και βιωματικα οικολογικο κρατωντας αποστασεις απο γκουρου, οργανωμενες θρησκειες και παραθρησκευτικες ομαδες της Νεας Εποχης, πολιτικα κομματα, στοες , στολες και "αποστολες". Μακρια απο ηθικους κωδικες που μπλοκαρουν τον αυθορμητισμο και μυθους που θαβουν τον ερωτισμο. Και επιμενει στις τεχνικες προσωπικης αναπτυξης χωρις "υποπτες" φιλοσοφικες προεκτασεις.

Η Εν-θυμηση Του ΕΑΥΤΟΥ.

Ισως η Φυση μας αποκαλυπτει μονο εκεινο το μερος της πραγματικοτητας το οποιο προσδοκουμε και στο οποιο πιστευουμε.

Ο Χωροχρονος ΑΑΩ (Αγαπω χωρις ...συμφωνα)

Ο χωροχρόνος βρίσκεται εδώ απλά για να κάνει κάτι. Όταν δεν υπάρχει χρόνος, τότε δεν υπάρχει θάνατος. Υπάρχει Αγάπη. Στο μεταξύ Χορεύουμε το Χορό και παίζουμε το Παιχνίδι, επειδή η χαρά βρίσκεται στην αλλαγή της πορείας και όχι στην κατάληξη. Απλά, όσο συνεχίζεται το εσωτερικό ταξίδι, το απολαμβάνουμε, αυτό είναι η ουσία. Αυτό έχει σημασία πάνω απ’ όλα! Και η προσωπική αλήθεια του καθενός μας!

Oλες μας οι περιπετειες δεν ειναι τιποτα αλλο απο το πνευμα που ψαχνει τον Εαυτο του...


Μερικοι μαθαινουν παιρνοντας εμπειριες και
καποιοι αλλοι χανοντας συνεχως.

Χασιμο στο χασιμο , ωσοτου ερχεται η γαληνη.

Καθε ανθρωπος ανυψωνεται οταν ερθει ο καιρος του.

Ως τοτε περιπλανιεται κουραστικα.

Λαο Τσε (Ταο Τε Κινγκ)

"...μερικα αυλακια σ'ενα οργωμενο χωραφι-λιγη αμμος, πουλια, θαλασσα και ουρανος- αυτα ειναι σοβαρα θεματα, τοσο δυσκολα αλλα και ταυτοχρονα τοσο ωραια, ωστε πραγματικα αξιζει κανεις να αφιερωσει την ζωη του για να εκφρασει την ποιηση που κρυβουν μεσα τους" Βινσεντ Βαν Γκογκ

« ΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑΡΑΤΤΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΑ » ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ


------------------------------------

Ενας καινουργιος τρόπος να κοιτάμε ενα εργο και κατ' επεκταση τον Κοσμο.

-----------------------------------

Για να διεισδυσουμε μεσα σ’ένα έργο τέχνης, θα πρέπει απλά ν’αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα. Το κάθε θέμα μπορεί να ειδωθεί με περισσότερους από ένα τρόπους. Λένε πως δεν υπάρχει μια και μόνη αλήθεια, μια και μόνη πραγματικότητα.

Πως ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα, καθορίζει και την πραγματικότητα του καθένα μας. « Όι χάρτες φτιάχνουν τις περιοχές και όχι οι περιοχές τους χάρτες.» Αρκεί ν' αλλάξουμε την οπτική μας γωνία και θα αποκαλυφθεί μπροστά ένας θαυμάσιος καινούργιος κόσμος.
.
Ας θυμηθούμε την ρήση του Επίκτητου:

"Ου τα πράγματα ταράττει άνθρωπον, αλλά τα περί των πραγμάτων δόγματα".

Δηλαδή, δεν είναι τα πραγματικά γεγονότα που ταράζουν τους ανθρώπους, αλλά ο τρόπος με τον οποίο τα ερμηνεύουν.

Επίσης το απόφθεγμα του Πρωταγόρα

"Τότε δοκούν εκάστω, τούτω και είναι"

Δηλαδή, αν κάποιος θεωρεί κάτι σαν υπαρκτό, αυτό θα είναι και η δική του πραγματικότητα.

Η εμπειρία που έχουμε από τον εαυτό μας και τον κόσμο, δεν καθορίζεται από τα εξωτερικά ερεθίσματα- γεγονότα, αλλά από τον τρόπο που αντιδρούμε σ' αυτά! Και ο τρόπος αντίδρασης εξαρτάται από τον τρόπο ερμηνείας των συμβάντων.

Δηλαδή από το Γνωστικό μας σύστημα, που αποτελείται από το σύνολο των πιστεύω μας, τον τρόπο σκέψης, την νοοτροπία μας, όλο δηλαδή το σύνολο των νοητικών και συγκινησιακών μας προγραμματισμών.

Επίσης, στα πλαίσια της Ελληνικής ορθόδοξης παράδοσης, η Μετάνοια και η Προσευχή αποτελούν το βασικό κορμό της ορθόδοξης χριστιανικής άσκησης. Μετανοώ (από το μετά και νόηση ) σημαίνει "αλλάζω τρόπο σκέψης", δηλαδή νοοτροπία. Και η προσευχή, δεν σημαίνει απλά παράκληση (Θεέ μου κάνε με καλά), αλλά σημαίνει κυρίως "στρέφω το νου μου προς εκείνο που εύχομαι να μου συμβεί". Είναι μια εξαιρετικά δραστική τεχνική ελέγχου του νου. (Ελεγχος των λογισμών 24 ώρες το 24 ωρο).

Αλλά και ο ανθρωπολόγος Καστανέντα αναφέρει σαν βασική αρχή της διδασκαλίας του Δον Χουάν ότι " τα πράγματα δεν αλλάζουν, αλλάζεις απλώς τον τρόπο που τα κοιτάς. Αυτό είναι όλο".

Γινόμαστε αυτό που σκεφτόμαστε. Τα συναισθήματα μας δεν εξαρτώνται από τα γεγονότα, αλλά από τον τροπο που τα ερμηνευουμε.

ΙΑΝΙΣ


Μήπως γράφω από αγάπη για τους ανθρώπους;


"Όχι, γράφω για να προσφέρω στις σκέψεις μου μια ύπαρξη μέσα στον κόσμο. Κι ακόμη κι αν βλέπω εκ των προτέρων ότι οι σκέψεις αυτές θα σας αφαιρέσουν τη γαλήνη και την ηρεμία σας, ακόμη κι αν βλέπω τους πιο αιματηρούς πολέμους και την πτώση πολλών γενεών να βλασταίνουν από αυτό τον σπόρο σκέψης - μολαταύτα, θα τον σπείρω. Κάντε μ' αυτόν ότι θέλετε και μπορείτε. Αυτό είναι δική σας υπόθεση και δεν με απασχολεί."


Μαξ Στίρνερ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ


Επιτυχία είναι η διεύρυνση της αντίληψης, όταν περπατας δρόμο της συνείδησης.


Φθασαμε στο σημειο να ονομαζουμε πρόοδο, την ικανότητα του ανθρώπου να περιπλέκει την απλότητα...

ΘΕΛΩ ΤΟ ΦΩΣ

Μα θα κρατήσω σαν πολύτιμος λίθος
δεν το αντέχω να γίνω ένα με το πλήθος
Μένω έξω κι απ' τα μικρά κοπάδια
που τάζουν καινούργια πιο όμορφα σκοτάδια.
Όμως εγώ Θέλω το φως .

Π. Κελεσιδης









ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ. Δικαιωση τωρα.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.  Δικαιωση τωρα.

Ο άσπλαχνος καταστροφέας κατώτερων όντων.

Όσο ο άνθρωπος θα συνεχίζει να είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας κατώτερων όντων, δεν θα γνωρίσει ποτέ υγεία ή ειρήνη. Γιατι όσο οι άνθρωποι θα κατασφάζουν ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλο. Πράγματι, αυτός που σπέρνει το σπόρο του φόνου και του πόνου δεν μπορεί να δρέψει χαρά και αγάπη.

ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Σκέψου τη μεγαλειώδη δύναμη που είναι συγκεντρωμένη σε ένα βελανίδι!

Το θάβεις στη γη, και αυτό μεγαλώνει ραγδαία για να γίνει μια βελανιδιά! Θάψτε ένα πρόβατο, και δεν συμβαίνει τίποτα άλλο παρά σήψη.

Σταματήστε τη Βία ενάντια στα Ζώα

ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΖΩΩΔΗ-ΚΤΗΝΩΔΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ

... κι εγώ άρχισα να καταλαβαίνω πως αρκεί να κόψεις οπουδήποτε το λεπτό δέρμα του… πολιτισμού μας για να ξεχυθεί σαν πύον η βαρβαρότητα που δεν γίνεται να την ονομάσουμε ζωώδη, διότι μόνον οι άνθρωποι είναι ικανοι γι'αυτήν…

Καποιος να με προστατεψει...

Καποιος να με προστατεψει...

Τα ζωα ειναι φιλοι μου και δεν...συνηθιζω να τρωω τους φιλους μου.

Τα ζωα ειναι φιλοι μου και δεν...συνηθιζω να τρωω τους φιλους μου.
Τα ζώα του κόσμου υπάρχουν για τους δικούς τους λόγους. Δεν φτιάχτηκαν για τους ανθρώπους όπως οι μαύροι άνθρωποι δεν φτιάχτηκαν για τους λευκούς ή οι γυναίκες για τους άντρες.

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΑ ΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΑ ΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.

Όσο είμαστε ζωντανοί τάφοι δολοφονημένων ζώων, πώς περιμένουμε ιδανικές συνθήκες πανω στη γη ?

Όσο είμαστε ζωντανοί τάφοι  δολοφονημένων ζώων, πώς  περιμένουμε ιδανικές συνθήκες πανω στη γη ?
"Εάν μια ομάδα όντων από άλλο πλανήτη επρόκειτο να προσγειωθεί στη Γη – όντα που θα θεωρούσαν τους εαυτούς τους τόσο ανώτερους από εμάς όσο εμείς αισθανόμαστε τους εαυτούς μας απέναντι στα άλλα ζώα – θα τους εκχωρούσαμε τα δικαιώματα εξουσίας επάνω μας τα οποία θεωρούμε ότι έχουμε επάνω στα άλλα ζώα;"

ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ

ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΚΕΛΙ

ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΚΕΛΙ
Να καταργηθουν οι φυλακες ανηλικων






Μια ευχη για την Λυδια

Μια ευχη για την Λυδια

ΠΕΡΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΗΓΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Στις αναρτησεις μου, προθεση μου δεν είναι να
υποστηριξω, να διεκδικησω, να αυτοεπιβεβαιωθω , να προβαλω η να προπαγανδισω αποψεις-στοχασμους δικους μου η τριτων, αλλα η απλη παραθεση τους.

Επιθυμια μου είναι να εκφρασω και οχι να εκφραστω. Διεκπεραιωση και αποστασιοποιημενη παρατηρηση από την πλευρα μου. Και ο κάθε αναγνωστης, ας τις διαχειριστει κατά το δοκουν.

To ζητουμενο είναι η επιτευξη της κρισιμης μαζας.

Όπως θα προσεξατε, στις περισσοτερες αναρτησεις μου, φροντιζω εν γενει να ειμαι τυπικος στην αναφορα της πηγης, εκτος και αν συντρεχουν λογοι αγνοιας η εκ παραδρομης, ειδικα στα τσιτατα που μου ερχονται η που ανακαλυπτω μονος. Ειτε λοιπον είναι ανυπογραφα,ειτε λογω κεκτημενης ταχυτητας από τον καταιγισμο των πληροφοριων του διαδικτυου- αποθηκευονται στον σκληρο δισκο η στα ...ακασικα του ασυνειδητου νου χωρις αναφορα πηγης, κακως βεβαια, και χωρις να ξερεις αν θα τα χρησιμοποιησεις που και ποτε. Όταν βεβαια γινεται χρηση αυτων μετα από καιρο, φυσικα δεν θυμασαι.

Γι΄αυτό λοιπον θα σας παρακαλουσα να μου επισημανετε το σημειο στα μπλογκ μου, που δεν γινεται η αναφορα στην πρωταρχικη πηγη, για να επανορθωσω την οποια παραλειψη για λογους δεοντολογιας.

Οσον αφορα την θεση μου για το κοπιραιτ:

Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στον Κοσμικο νου, στο συλλογικο Ασυνειδητο, στο Μορφογενετικο πεδιο, στα Ακασικα αρχεια, στην Καρδιά μου. Είναι όλα εκεί κατοχυρωμένα. Oι επιλογές μας είναι η κληρονομιά μας.

Aυτη η σταση με προφυλασσει από το να εκφυλιστω σε χωροφυλακα του διαδικτυου μοιραζοντας εξωδικα τυπου Κουγια.

Τα πνευματικά δικαιώματα - για εικόνες-φωτογραφίες-κείμενα-βίντεο πού αναρτώνται, ανήκουν αποκλειστικά και παραμενουν ακεραια στους δημιουργούς τους. Εδω γίνεται μόνο προσωπική χρήση.

Άδεια αναδημοσίευσης:

Συμφωνα με την παραδοχη της θεωριας των μορφογενετικων πεδιων και των ακασικων αρχειων, όλοι οι άνθρωποι είμαστε "συνειδησιακά" συνδεμένοι μεταξύ μας σε ένα είδος "συνειδησιακού ίντερνετ". Η "ιδέα" κάποιου ατόμου δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ειδος συντονισμου της συνείδησης του στη συχνότητα της συγκεκριμένης ιδέας. Όλες οι ιδέες προϋπάρχουν και περιμένουν απλά να συντονισουμε τη συνείδηση μας στη συχνότητα τους. Με την λογικη αυτης της προσεγγισης, φυσικα και δεν υπάρχουν ατομικά πνευματικά δικαιώματα. Για την τάξη των πραγμάτων όμως οφείλουμε να αναφέρουμε αυτόν που "κατέβασε" την ιδέα.

Δυστυχως, παντα υπαρχουν επιτηδειοι εκδότες εντύπων, ηλεκτρονικων η μη, που εχοντας αποκλειστικο σκοπο την αυξηση του προσωπικου τους κερδους και μονο, βρισκουν χωρις κοπο έτοιμο υλικο σε καποιο από τα πολλα αξιολογα μπλογκς,την στιγμη που ο μπλογκερ ξοδευει απειρο χρονο χωρις κανενα απολυτως υλικο κερδος,υγιες κινητρο της διαδοσης, της πληροφορησης, του μοιρασματος μιας ιδεας, μιας εικονας και γενικοτερα της οποιας γνωσης.

Κάθε αναδημοσίευση λοιπον επιτρέπεται κατοπιν αδειας( ώστε να διασφαλιστει η ορθη χρηση του υλικου – σεβασμος στην χρηση του λογου η της εικονας) , υπό τον όρο ότι γίνεται ρητή και σαφής αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα ιστοτοπο και με παραπομπή (link) στο συγκεκριμένο ιστολόγιο.

Ειναι ελλειψη σεβασμου και ιεροσυλια όταν το κείμενο η η φωτογραφια, εντάσσεται σε ένα ξένο προς αυτα περιβάλλον, στο πνεύμα, το ύφος και το ήθος και τελικά προσλαμβάνει ένα άλλο νόημα μερικές φορές παντελώς άσχετο με το αρχικό του. Ο Βιτγκενστάιν λέει πολύ σωστά ότι το νόημα μιας λέξης είναι ανάλογο με τη χρήση της. Το θέμα στη μπλογκοσφαιρα μας δεν είναι η αναγνωρισιμότητα. Σκοπός είναι η διάδοση της γνώσης και της άποψής μας και όχι η προβολή μας ή η αναγνώρισή μας.

Σχετικα με την ανωνυμια στο διαδικτυο.

Ο γραφων ανωνυμα είναι μια περσονα, ενώ ο γραφων επωνυμα είναι και φυσικο προσωπο και περσονα γι’αυτόν που δεν τον ξερει. Ο ανωνυμος αποδεχεται την ανωνυμια του –επιλογη του είναι, και κρινεται για την περσονα του και είναι ανυποστατο να ενοχλειται για την οποια κριση, γιατι στην ουσια κρινεις την περσονα του και όχι τον ιδιο, μια δυνατοτητα που ευλογα στερειται το φυσικο προσωπο.

Στο διαδικτυο αλλα και στην καθημερινοτητα μου υπογραφω επωνυμα, οχι για να κατοχυρωσω το ιδιοκτησιακο καθεστως των λογων μου, αλλα για ν’αναλαβω την ευθυνη των λεγομενων, επωμιζομενος και το οποιο κοστος. Και στα εργα τεχνης, ειτε είναι ζωγραφικη ειτε είναι φωτογραφια, για να διασφαλισω την ορθη χρηση, από σεβασμο στο εργο. Εχετε υπ’οψιν, ότι στην αρχαιοτητα οι καλλιτεχνες δεν υπεγραφαν τα εργα τους, πιστευοντας οτι απλα είναι μεσαζοντες στο δημιουργικο εργο.( Το χερι καθοδηγειται από την θεοτητα…)

Προσωπικα δηλωνω :

επισκεπτης, παρατηρητης, περαστικος, μεταναστης στον πλανητη γη, περιηγητης, ερευνητης, εργατης του φωτος, προσκυνητης, ταξιδιωτης, ταξιδευτης, αλητης (απ’ το αλαομαι)* στη ζωη.

Εκτιμηση μου είναι, ότι η ζωη ως φαινομενο εκφυλισμενο η μη, χρηζει σεβασμου, εστω και αν ο απωτερος σκοπος είναι ν’ ανακαλυψεις και ν’ απολαυσεις διασκεδαζοντας την απολυτη ανοησια των εκδηλωσεων της.





Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

TRANSLATE ME

GreekBloggers.com
Powered By Blogger

Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

FEEDJIT Live Traffic Feed