«Χάρη στα blog γίνεται γνωστή η αδικία στον κόσμο»,
λέει ο Μαρκ Φραουενφέλντερ, ιδρυτής του Βoing Βoing.
«Το blog είναι μια συζήτηση με τους αναγνώστες. Και δεν χρειάζεται να αρχίσεις μια συζήτηση γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα. Αλλά καλό είναι στην πορεία να καταλήγεις με περισσότερα από ό,τι όταν ξεκίνησες και να έχεις δίκιο πιο συχνά από ό,τι άδικο. Αλλιώς ο κόσμος θα σταματήσει να σε ακούει και να σε διαβάζει, όπως ακριβώς θα έκανε με οποιαδήποτε πηγή ειδήσεων»,
λέει ο Έρικ Σκόνφελντ, αρχισυντάκτης του Τechcrunch. com, ενός από τα δημοφιλέστερα ιστολόγια στο Διαδίκτυο.
Το Τechrunch ξεκίνησε το 2005 από τον Μάικλ Άρινγκτον και καλύπτει τη βιομηχανία της τεχνολογίας. Οι τέσσερις συντάκτες του ασχολούνται με όλα όσα συμβαίνουν στη Σίλικον Βάλεϊ. Καλύπτουν τις νέες εταιρείες που εμφανίζονται σχεδόν καθημερινά στο προσκήνιο, αλλά και οτιδήποτε αφορά τους γίγαντες του χώρου: Google, Υahoo, Αpple, Μicrosoft, Αmazon κ.λπ. Από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των χρηστών του Ίντερνετ και ειδικότερα όσων θέλουν να ενημερωθούν για τα δρώμενα στον κόσμο της τεχνολογίας.
«Καθημερινά μάς διαβάζουν 100.000-200.000 άτομα και έχουμε 3,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα. Στόχος μας είναι να είμαστε οι πρώτοι που θα παρουσιάσουν μια μεγάλη είδηση από τη Σίλικον Βάλεϊ ή να σχολιάσουμε την είδηση μόλις αναφέρεται κάπου αλλού. Συχνά γράφουμε για μια νέα εταιρεία του web την ημέρα της ίδρυσής της».
Η αμεσότητα του μέσου είναι σημαντικός παράγοντας για έναν αναγνώστη, εξηγεί ο Σκόνφελντ.
«Προτιμούμε να ποστάρουμε μια είδηση τη στιγμή που την μαθαίνουμε παρά να περιμένουμε μία ώρα ή μία ημέρα για να συγκεντρώσουμε όλες τις πληροφορίες. Καθώς περνά η ώρα και μαθαίνουμε περισσότερα, προσθέτουμε τα νέα στοιχεία ή κάνουμε διορθώσεις στο κομμάτι. Πολλές φορές μάς διορθώνουν οι επισκέπτες μας και τους είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθειά τους. Αλλά δεν αφήνουμε καμιά είδηση ασχολίαστη, γιατί οι αναγνώστες έρχονται σε εμάς για να μάθουν τη σημασία μιας είδησης».
Λίγο-πολύ στις ίδιες θέσεις με το Τechcrunch στις προτιμήσεις των χρηστών του Ίντερνετ βρίσκεται το Βoing Βoing, ένα blog για την κουλτούρα του Διαδικτύου και τις κυρίαρχες τάσεις που εμφανίζονται από καιρό σε καιρό.
«Βρίσκουμε ειδήσεις και ιστοσελίδες που κατ΄ αρχήν ενδιαφέρουν εμάς που το γράφουμε και τις παρουσιάζουμε στους αναγνώστες»,
λέει ο Μαρκ Φραουενφέλντερ, ιδρυτής του blog. Οι καθημερινοί επισκέπτες κυμαίνονται από 350.000 σε 750.000 άτομα και το περιεχόμενο ανανεώνεται 20-40 φορές τη ημέρα.
«Με τα blog ο κόσμος μπορεί να μάθει πολύ πιο εύκολα τι συμβαίνει σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, ανά πάσα στιγμή. Ο πολίτης μπορεί πλέον να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό πολύ ισχυρούς οργανισμούς και κατεστημένα. Ο καθένας μας μπορεί να φτιάξει ένα blog. Εκπλήσσομαι μάλιστα που δεν το κάνουν όλοι οι χρήστες του Ίντερνετ».
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΒLΟGGΕR ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΑ «ΝΕΑ»
Της Εύης Ελευθεριάδου