«Ολο και περισσότερο ζούμε σε μια πολύ σκληρή και αναίσθητη κοινωνία, ηλίθια, κακιά, ανέμπνευστη, αμόρφωτη, αδαή, ανίκανη, πολύ αυστηρή, -αλλά, από την άλλη, πρόχειρη και παράλογη- και δειλή, απίστευτα μισαλλόδοξη, κοντόφθαλμα συμφεροντολόγα, υποκριτική, ανέντιμη, παρηκμασμένη, χωρίς ορίζοντες και χωρίς οράματα και άρα χωρίς μέλλον.
(Εννοείτε, βέβαια, ότι αυτή η κοινωνία φιλοξενεί και πολλές φωτεινές εξαιρέσεις, κι αυτό είναι ό,τι χειρότερο…για τις εξαιρέσεις)».
Οι πελατειακές σχέσεις, ο νεποτισμός και η διαφθορά συνεχίζουν να συνθέτουν την καθημερινότητα των Ελλήνων, παρά τις δεσμεύσεις για «σεμνότητα» και «ανθρωπιά» από τη συντηρητική κυβέρνηση που είχε υποσχεθεί να επουλώσει τις πληγές, γράφει η Liberation υπό τον τίτλο: "Φουντώνει η οργή των Ελλήνων".
O Ωνάσης το΄χε πει: στην Ελλάδα οι "αρμόδιοι" είναι ό,τι πιό αχρείο υπάρχει...
Πως γινεται να κατανοησουν καποια ανθρωποειδη, οτι η απολυτη ευχαριστηση ειναι να δημιουργεις ζωη, να χαριζεις ζωη και οχι να αφαιρεις ζωες ?....
Οι πελατειακές σχέσεις, ο νεποτισμός και η διαφθορά συνεχίζουν να συνθέτουν την καθημερινότητα των Ελλήνων, παρά τις δεσμεύσεις για «σεμνότητα» και «ανθρωπιά» από τη συντηρητική κυβέρνηση που είχε υποσχεθεί να επουλώσει τις πληγές, γράφει η Liberation υπό τον τίτλο: "Φουντώνει η οργή των Ελλήνων".
O Ωνάσης το΄χε πει: στην Ελλάδα οι "αρμόδιοι" είναι ό,τι πιό αχρείο υπάρχει...
Πως γινεται να κατανοησουν καποια ανθρωποειδη, οτι η απολυτη ευχαριστηση ειναι να δημιουργεις ζωη, να χαριζεις ζωη και οχι να αφαιρεις ζωες ?....
«Άπαξ και το πάρει απόφαση ένας άνθρωπος ότι είναι εσωτερικά νεκρός, γίνεται πολύ ψύχραιμος σε όλα. Κουλ. Κίλερ».
\
«Πως γίνεται να κανιβαλίζεις το άψυχο σώμα ενός παιδιού για να έχεις πολιτικό και προσωπικό όφελος?
\
«Πως γίνεται να κανιβαλίζεις το άψυχο σώμα ενός παιδιού για να έχεις πολιτικό και προσωπικό όφελος?
Όλοι οι γνωστοί τηλεμαϊντανοί, γνωστοί και κρυφοί πράκτορες και προβοκάτορες, αχθοφοροι ψευδων ειδησεων, σε διατεταγμένη υπηρεσία, παρελαύνουν από τους τηλεοπτικούς άμβωνες… Όλο το «εκσυγχρονιστικό», δοσίλογο σκυλολόι, ανενδοίαστα και ξετσίπωτα, μας παραδίδει μαθήματα «ανθρωπισμού», «δικαίου» και … πολιτικής αντίστασης.
Πώς να είμαστε φιλικοί όταν βαδίζουμε πάνω σε ένα απόκρημνο και δύσκολο δρόμο, κυκλωμένοι από όλες τις μεριές από ποικίλους μοχθηρούς εχθρούς και κάτω από τα ανηλεή πυρά τους;
Πώς να είναι κανείς φιλικός, μέσα σε ένα άγριο πόλεμο με το κατεστημένο, τους μπράβους του και την χυδαιοτητα του?
Πώς να είναι κανείς φιλικός, μέσα σε ένα άγριο πόλεμο με το κατεστημένο, τους μπράβους του και την χυδαιοτητα του?
Πώς να είσαι φιλικός απέναντι στο βάλτο των κομματων, απέναντι σε αυτούς τους νέους ιδεολογικούς γενίτσαρους που θέλουν να τραβήξουν ολόκληρη την κοινωνία στο βάλτο και όσο δεν το πετυχαίνουν ουρλιάζουν σαν ύαινες και στιγματίζουν ολόκληρη την κοινωνία»;
"Η συσσωρευμένη λαϊκή αγανάκτηση και απογοήτευση που εκφράστηκε στα επεισόδια του τελευταίου τριήμερου, είχε και τις απροσδόκητες πλευρές της. Σε κεντρικό φαρμακείο που ανοίχτηκε, οι εισβολείς επέλεξαν να σηκώσουν μόνον τα αποθέματα του Viagra. Να υποθέσω ότι ήθελαν να ενισχύσουν την libido του λαϊκού κινήματος" ; Nίκος Δήμου
Το ξέρουμε πολύ καλά:
Το μίσος για τη χυδαιότητα παραμορφώνει το πρόσωπο
η αγανάκτηση για την αδικία βραχνιάζει τη φωνή.
Αλίμονο εμείς,
Που θέλαμε ν’ ανοίξουμε το δρόμο της φιλίας
Δεν καταφέραμε να είμαστε οι ίδιοι φιλικοί.
Μπέρτολτ Μπρεχτ
"...Αν οι Ελληνάρες και οι Ελεεινίδες είχαν έστω κι ένα κοκκο συνείδησης, δεν θα ζούσε η Ελλάδα την απόλυτη παρακμή της... "
"Ένας λαός που έχει μάθει χρόνια τώρα «να τη βρίσκει την άκρη» με τον εύκολο τρόπο, λίγο κομπιναδόροι, λίγο κλεφταράκια, λίγο ψεύτες, με τις άκρες και τις μέσες που κάθε «ξύπνιος» πρέπει να διαθέτει, δεν μπορεί να λειτουργήσει με γνώμονα το κοινό καλό."
οι...«αρχές» έχουν τόση δύναμη ,
όση εμείς τους ΔΙΝΟΥΜΕ..., οση εμεις τους ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ...
EΣΥ καθορίζεις την αλήθεια.
Όταν το κάνουν άλλοι για σένα, αυτό λεγεται ΕΞΟΥΣΙΑ...
Οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις τους.
Οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους πολίτες.
"Ένας λαός που έχει μάθει χρόνια τώρα «να τη βρίσκει την άκρη» με τον εύκολο τρόπο, λίγο κομπιναδόροι, λίγο κλεφταράκια, λίγο ψεύτες, με τις άκρες και τις μέσες που κάθε «ξύπνιος» πρέπει να διαθέτει, δεν μπορεί να λειτουργήσει με γνώμονα το κοινό καλό."
οι...«αρχές» έχουν τόση δύναμη ,
όση εμείς τους ΔΙΝΟΥΜΕ..., οση εμεις τους ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ...
EΣΥ καθορίζεις την αλήθεια.
Όταν το κάνουν άλλοι για σένα, αυτό λεγεται ΕΞΟΥΣΙΑ...
Οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις τους.
Οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους πολίτες.
Ο Χίτλερ, οι τύραννοι κι οι τυραννίσκοι έρχονται και παρέρχονται όμως το πλήθος που τους ζητωκραυγάζει και τους τρέφει είναι αιώνιο .
«Οι μόνοι αληθινοί αναρχικοί είναι οι Φασίστες - κάνουν ό,τι θέλουν»
«Οι μόνοι αληθινοί αναρχικοί είναι οι Φασίστες - κάνουν ό,τι θέλουν»
Παζολινι
Πότε επιτέλους η πολιτική ηγεσία θα καταλάβει ότι η αστυνομία είναι για να εξυπηρετεί την ευνομούμενη πολιτεία και να προσέχει, να σέβεται και να βοηθά τους πολίτες;;;;
Δεν τον σκότωσε, παρά μόνο τυπικά, η σφαίρα ενός αστυφύλακα. Τον σκότωσαν οι πολλές καθημερινές σφαίρες της αναλγησίας όλων μας.
«Πόσες ζωές έχουν χαθεί από κακή σημανση στους δρόμους, κακοτεχνίες και από διαφημιστικές πινακίδες ; Από έλλειψη κρεβατιών και γιατρών στα νοσοκομεία; Από την απόρριψη που είχαν μερικοί άνθρωποι από την κοινωνία με αποτέλεσμα να γίνουν πρεζόνια; Πόσες ζωές έχουν χαθεί με τόση περίσσεια δόση ηλιθιότητας ανευθυνότητας και τραμπουκισμού ; Ο θάνατος του Αλέξη ήταν το χαστούκι να ξαναξυπνήσει αυτή η οργή για όλες αυτές τις αθλιότητες που συμβαίνουν γύρω μας. Γιατί πρώτη φορά ίσως βλέπουμε όλοι πόσο πολύ μας υπολογίζει αυτό το σύστημα πόσο μας προστατεύει και πόσο αλαζονικά μας φέρεται. Ο Αλέξης δεν είναι απλά η κορυφή, αν τον αφήσουμε μπορεί να γίνει ο φάρος για όσα πράγματα δεν θέλουμε να δούμε μέσα στην καθημερινότητά μας».
«Όλοι ξέρουμε ότι ζούμε σε αυτό το τρελοκομείο μόνο που πρέπει να γίνουμε οι νοσοκόμοι και να πάψουμε να μαστε οι τρόφιμοι ...»
Άρθρο 120
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
* Η δολοφονία ενός παιδιού είναι βία ή παράπλευρη απώλεια;
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
* Η δολοφονία ενός παιδιού είναι βία ή παράπλευρη απώλεια;
«Δεν είναι τυχαίο, που οι μοναδικοί μαθητές στον κόσμο, που στο τέλος της χρονιάς καίνε τα βιβλία τους επιδεικτικά, είναι οι έλληνες και αυτό γιατί αντί να μαθαίνουν πράγματα διασκεδάζοντας, υποχρεούνται να παπαγαλίζουν και να αποστηθίζουν βασανιστικά, ανοησίες, 15 ώρες το 24ωρο, τρέχοντας από το σχολείο στο φροντιστήριο. Δεν είναι τυχαία η άνεση, με την οποία ακόμη και διευθυντές ελληνικών εφημερίδων μιλούν σήμερα δημοσίως και υποτιμητικά για τους λεγόμενους «κουλτουριάρηδες», υπονοώντας ότι είναι κάποιοι επικίνδυνοι αντικομφορμιστές βιβλιοφάγοι που στοχάζονται αντί να διαβάζουν μόνο τις αθλητικές και κοσμικές στήλες των φυλλάδων τους».
«Αν κρίνει κανείς από τους ελάχιστους έλληνες επισκέπτες των δανειστικών βιβλιοθηκών μας και των μουσείων μας και από τα πλήθη των νέων που συρρέουν στο Athens Mall και στο Golden Hall, τότε, αν είναι ειλικρινής, θα πρέπει να παραδεχτεί ότι, η δήθεν αγανάκτηση για την πυρκαγιά στην Εθνική Βιβλιοθήκη είναι υποκριτική. Όπως υποκριτική είναι και η πανελλήνια απαίτηση για επιστροφή των μαρμάρων από τους μισούς αθηναίους, που δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους στην Ακρόπολη και από τους άλλους μισούς, δυνάμει, αρχαιοκάπηλους. Ακόμη και τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας έλληνες την πρωτοέκαψαν και μάλιστα χριστιανοί και όχι άραβες, όπως ψευδώς μαθαίνουμε στα άχρηστα σχολεία μας. Ας κάψουμε επιτέλους και τα μουσεία μας και ας επιστρέψουμε στις πραγματικές-αρχέγονες ρίζες μας, κάπου εκεί στις σαβάνες της Αιθιοπίας».
Ο λύκος δεν βρίσκεται έξω από το μαντρί. Είναι μέσα, χρόνια τώρα, ενδεδυμένος την προβιά-παραλλαγής, έτσι ώστε να παραπλανά το κοπάδι ...
Πότε επιτέλους θα ξεπεράσουμε αυτή την περίεργη νεοελληνική νοοτροπία του ρουσφετιού, της διαφθοράς, της διαπλοκής; Πότε θα πάψουμε επιτέλους να τα περιμένουμε όλα από την κυβέρνηση και τα κόμματα. Πότε θα τελειώσει αυτή η εξάρτηση που έχουμε πάνω σε αυτούς; Αυτό δεν τους δίνει περισσότερη δύναμη από ότι τους αξίζει;
Πότε επιτέλους θα ξεπεράσουμε αυτή την περίεργη νεοελληνική νοοτροπία του ρουσφετιού, της διαφθοράς, της διαπλοκής; Πότε θα πάψουμε επιτέλους να τα περιμένουμε όλα από την κυβέρνηση και τα κόμματα. Πότε θα τελειώσει αυτή η εξάρτηση που έχουμε πάνω σε αυτούς; Αυτό δεν τους δίνει περισσότερη δύναμη από ότι τους αξίζει;
Το βλέπουμε σήμερα στις διαδηλώσεις τους, δεν θα ανεχθούν να τσαλαπατηθεί η αξιοπρέπειά τους, γινόμενοι όπως πολλοί από εμάς ζητιάνοι στο αισχρό πελατειακό σύστημα πάνω στο οποίο δομήθηκε η κοινωνία μας.Οι νέοι μας αυτή τη ντροπή (ρουσφέτι-αναξιοκρατία) που αποσαρθρώνει κάθε σύστημα αξιών στην κοινωνία μας πρέπει και μπορούν να τη σβήσουν.
Δυστυχως, η σκατοψυχια σε αυτη τη χωρα, ειναι συνώνυμο της παιδειας της θρησκειας και του πολιτισμου μας.
Συγκλονισμένοι οι μαθητές από τον φόνο του αδελφού τους διαδηλώνουν την οργή τους. Με την πικρή γνώση ότι η φωνή τους δεν θα ακουστεί, καταθέτουν στον Αγνωστο Στρατιώτη λουλούδια και βιβλία, Αρχαία, Λογοτεχνία, Μαθηματικά, όσα διαβάζει ένα παιδί. Ανάμεσα στα βιβλία ίσως διακρίνουμε κι ένα αντίτυπο του Συντάγματος, με υπογραμμισμένα δύο σημεία:
Συγκλονισμένοι οι μαθητές από τον φόνο του αδελφού τους διαδηλώνουν την οργή τους. Με την πικρή γνώση ότι η φωνή τους δεν θα ακουστεί, καταθέτουν στον Αγνωστο Στρατιώτη λουλούδια και βιβλία, Αρχαία, Λογοτεχνία, Μαθηματικά, όσα διαβάζει ένα παιδί. Ανάμεσα στα βιβλία ίσως διακρίνουμε κι ένα αντίτυπο του Συντάγματος, με υπογραμμισμένα δύο σημεία:
Αρθρο 2.1: «Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας».
Αρθρο 5.2. «Ολοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους».
Αυτό το «όλοι» το έχουν διπλά υπογραμμίσει οι μαθητές. Με αίμα.
Αρθρο 5.2. «Ολοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους».
Αυτό το «όλοι» το έχουν διπλά υπογραμμίσει οι μαθητές. Με αίμα.